miercuri, august 05, 2009

Intalnire Mishu'

Dupa multe discutii, am reusit sa ne punem de acord in privinta urmatoarei intalniri, in principiu, cu bobocii. Prin urmare, ne vedem marti, 11 august, orele 15, la intrarea in Herastrau dinspre Piata Charles de Gaulle. Va asteptam, ca si data trecuta, in spiritul Mishu', adica in numar foarte mare. :)


Pe aceasta cale ne mai cerem scuze pentru lenea acuta care ne-a cuprins pe toti in aceasta perioada si pentru problemele tehnice in ceea ce priveste moderarea comentariilor. Daca aveti ceva de comunicat, folositi chat-ul. Speram sa putea remedia situatia cat mai curand posibil. Multumim.

3 comentarii:

Alice. spunea...

abia astept sa ne vedem 8->
la prima intalnire n-am fost,si-mi pare rau. dar acum nu voi lipsi.app. o idee buna sa scrii de intalnire

Anonim spunea...

Herastrau, suna bine si presupun ca o sa ne plimbam, vom facem schimb de id-uri si altele, avand in vedere ca ne vor primi si cei de a 10-a, nu?
De-abea astept, mai ales ca la prima intalnire nu am putut merge.

Bogdan^^ spunea...

Bogdan^^:Hmm.. Ce pot sa spun.. A fost ok si astazi.. acum am stat singuri si am incercat sa gasim nenumarate subiecte de vorba dar .. desi am gasit mai putine a fost totusi ok .. ne-am cunoscut intre noi.. am mai aflat ceva despre fiecare.. ce ii place fiecaruia sa faca.. a fost destul de ok.. Sper sa mai facem.

 
footer