duminică, decembrie 13, 2009

Whooo hoooooo!!!!!!

Ca sa ma tin de titlu, vreau sa va anunt ca pozele pentru concurs au sosit!!! In curand le vom posta si veti putea vota in voie.
Vineri a fost super! Chiar am simtit ca vine C raciunul :X
Parca eram intr-o poveste disfunctionala de craciun in care Mos Craciun era clonat si dadea teza la mate, niste reni hibrizi cu doua picioare mancau pizza si craciunitele se inmulteau pe ritm de Metallica.
Ce bulgarele meu?! A fost bestial !!!
Nici actiunea n-a lipsit. Toata lumea a vazut cum e sa stea in poala mosului. Si fiecare a primit cate un cadou chiar daca au raspuns la intrebarea acestuia cu "naughty".
Ce, nene? Ne credeai demodati?
Am sfarsit cu totii in sala de festivitati unde am cantat impreuna cu corul tot ce stiam si noi.
Ca boboc, pot sa zic un singur lucru. CE BINE E IN VACANTA!

4 comentarii:

Dragos spunea...

concurs e vorba ? :-?

Alice spunea...

:))))
noi [9h] eram aia cu "teza la mate"

Ioana V. spunea...

Sa-nteleg ca nu stiau toti de concursul organizat de Guernul Elevilor? Pacat..
era un concurs de impodobire a claselor..urma ca noi (GE) sa facem poze claselor..ceea ce am si facut..si sa le punem pe blog(mai dureaza putin)..si clasa cu cele mai multe voturi va castiga :D exista si un premiu pt asta:D

Anonim spunea...

Nu matee :(((

 
footer