miercuri, martie 31, 2010

Meet Lulu!

Task: adopt it!
De dimineata, in jurul orei 7.30, am avut trista surprindere sa gasesc in curtea liceului un pui de catelus, fara labuta din fata si in ultimul hal de murdar sau mai frumos zis, un ghem de blana mai putin alb decat ar fi trebuit. Se chinuia sa muste dintr-o bucata imensa de salam aruncata acolo parca cu sila.
Am luat-o, am spalat-o, i-am facut deparazitare interna si sa zicem ca baita nu a fost o asa aventura cum as fi crezut, in schimb, sa o vedem cu se ghemuieste catre gatul cel mai apropiat ei pentru a se feri de fhoen a fost chiar amuzant.O sa o ducem si maine la veterinar sa vadem daca este cazul sa repetam deparazitarea sau daca a avut succes. Medicul a spus ca o sa se descurce foarte bine si fara labuta. Este pur si simplu adorabila, mai ales dupa ce am spalat-o si am putut sa ii vedem culoarea blanitei. Este foarte jucausa. Are o aproximativ o luna jumatate,ii cresc dintisorii si rontaie tot ce apuca.
De ce Lulu? ermmm. Sa zicem ca la 7.30 dimineata nu ma puteam gandi la un nume mai complex. :))
Cine doreste un nou prieten, add dizzy_deea .

By dizzy_deea. Multumim.
Completare: un filmulet pentru a o cunoaste mai bine pe micuta Lulu:

Niciun comentariu:

 
footer