sâmbătă, aprilie 24, 2010

Hahaha. Gluma!

Salutare, dragi dovlecari. Sunt zyzu şi am scris pentru voi o serie de perle adunate de-a lungul timpului de la colegi, dar şi de la profesori. Am sa incep cu cateva perle spuse la orele de matematica si biologie. Enjoy!

Matematică:
1. Ai rezolvat problema într-un stil cârnăţesc.
2. Sumă de k(ap) pătrat cu k de la 1 la n.
3. Şi astfel, relaţia noastră este satisfăcută.
4. Continuăm problema după oră.
5. Capul îl avem în principiu ca să gândim.
6. Acum o să facă voodoo pe mine din cauza notei.
7. Unghiul este un fel de pătrat.
8. Iar eu, ca un cadavru didactic ce sunt...

Biologie:
1. Un om la 70 de ani nu mai are cu ce, chiar dacă vrea.
2. În loc sa ziceţi mersi că vă las să o faceţi în clasă, voi faceţi gălăgie.
3. Nu se împerechează magar cu cal, că nu sunt homosexuali. Şi femininul de la măgar, îmi pare rău, dar nu îmi vine.
4. Cum o cheama pe mama sporilor?

Niciun comentariu:

 
footer