luni, septembrie 22, 2008

Boboci:D

Uite om serios care se tine de proiecte:P…”blugi sau camasa roz”…asta ma duce cu gandul la…boboci…

Anul trecut ne plangeam ca avem boboci emo,anul asta a venit randul pitipoancelor si prima care si-a facut intrarea a fost atat renumita “scumpicel”.Inca nu am avut onoarea sa o cunosc personal,banuiesc ca e deja speriata de cei de-a 12-a,asta daca nu s-a mutat pana acum.Tocuri cat mai inalte,cercei cat mai mari si cat mai roz,boticuri,unghiute multicolore,uitate de unghiera…nici un interes asupra liceului[nu ca noi am fi mari studiosi:”>].Asta e cam tot ce am vazut si auzit de boboci pana acum…Iar pe cei de-a 10-a am avut onoarea de a-i cunoaste mai mult.Ce-as putea spune despre ei?Cred ca nu au nevoie de o descriere amanuntita,sa spunem doar ca ies in evidenta prin strigatele lor seara la metrou “aaaaaa,suntem in mishu,liceu de tocilari”.

5 comentarii:

botzo spunea...

hai totusi sa le uram un bun venit calduros asa cum sunt ei. eu cel putin o sa incerc sa-i "educ" asa cum am fost si eu educat de aia de-a 12-a din generatia mea.

Matei spunea...

am vazut o ciudata vopsita verde..:))
unii ziceau ca aia ar fi scumpicel.

Anonim spunea...

am avut si eu astazi primul contact cu bobocii si am regasit in ei acelasi aer de timiditate pe care l-am avut toti...fiecare generatie vine cu stridentele ei.sa nu facem o generalitate din asta

botzo spunea...

stii care e diferenta dintre mine boboc si o parte din bobocii de acum? eu aveam bun simt. sau poate ca il impuneau cei care erau atunci a 12-a si noi nu suntem in stare acum sa facem acelasi lucru.

botzo spunea...

cele care se regasesc in descrierea autoarei articolului cu privire la boboacele de anu asta sunt rugate sa se prezinte cat mai repede la 12C sa ia legatura cu marinik

 
footer