luni, septembrie 22, 2008

la inceput

Ideea proiectulul acesta cu un blog al liceului mi-a venit de anul trecut dar am amanat lansarea lui. nu ma intrebati de ce am asteptat pana acum.
Ce vreau eu de la blogul asta? vreau ca VOI, cei din CNMV (adica Mishu), sa scrieti aici orice are legatura cu liceul nostru: evenimente, stiri, urari, dorinte, sau sa postati fotografii. bineinteles ca nu vor putea scrie toti cei peste 1000 de elevi pentru ca ar iesi un mic haos asa ca voi incerca sa adun o echipa care sa faca asta pentru voi. puteti sa-mi trimiteti in schimb articole sau poze.

Si pentru ca am vorbit de echipa, inca se fac inscrieri asa ca daca voi credeti ca ma puteti ajuta in dezvoltarea blogului, va rog s-o faceti. multumesc anticipat.

5 comentarii:

Anonim spunea...

bravo.. ff buna ideea. Succes

Anonim spunea...

trebuia facut pe wordpress, blogspot e de cacao
ps: daca il muti, fa-o cat inca e de-abia inceput, daca nu, da-mi si mie drepturi la scris (te rog:p)

botzo spunea...

ok...cotizatia pentru tine e de 5 ron/zi + 5 ron/articol. daca promiti ca esti cuminte si dupa ce platesti in avans cotizatia pe o luna si 20 de articole o sa-ti dau si dreptu' la scris:)

Xandra spunea...

Vreau şi eu. Liceul chiar avea nevoie de aşa ceva :))

zuzu spunea...

Felicitari pt initiativa! :)

 
footer