joi, decembrie 04, 2008

Mishu - o parte din mine. O alta perspectiva

E clar, Mishu face parte din mine. Face parte din noi toti. Din unii, poate de mai mult timp. Din mine, doar de 3 luni. E decembrie. A trecut deja o perioada destul de lunga si pot spune ca pentru mine s-a sfarsit perioada in care mi se spunea "Lasa, o sa te acomodezi. Asa e la inceput." Eu nu ma mai vad fiind "la inceput". Nici inceputul n-a fost rau, dar acum e si mai bine. Trezitul devreme, chiar foarte devreme, inca reprezinta o problema. La acest capitol inca sper "sa ma acomodez". Dar tot somnul piere cand ajung la liceu si imi vad prietenii, carora vreau sa le multumesc pentru tot.
Si cum ar mai fi oare viata de liceu daca n-am mai copia temele in graba in pauze, daca n-am mai vorbii profii pe la spate, daca n-am mai numara absentele, avand grija sa nu depasim numarul de 10 pe semestru, daca n-am mai incerca sa aflam subiectele la teste de la alte clase? Cum ar fi daca n-am mai rade pe saturate cand profii ne spun ca "noutatea asta e noua", ca "metoda asta de rezolvare e mai smechera" sau ca "anul acesta vom invata sa gandim"? Cum ar fi fara orele la care pur si simplu stai si vegetezi in banca, incercand sa maschezi faptul ca gandul iti zboara departe, sau numarand minutele care mai sunt pana la pauza? Si cum ar fi, fetelor, vietile noastre fara pauzele in care studiem "tipii buuuni", care nu sunt deloc putini la numar? Imi cer scuze pentru excesul de sinceritate! Va las pe voi sa raspundeti la aceste intrebari.


La multumesc domnilor profesori pentru sursa de inspiratie!

4 comentarii:

BloodyRose spunea...

deci sunt 10 absente pe semestru? nu pe tot anul?

zuzu spunea...

Eu stiam ca pe semestru.

BloodyRose spunea...

Ce dragut:)

Anonim spunea...

Daa, pe semestru :> Deci 20 pe an =))) moama ce mate stiu, diri ar trebui sa fie mandru de mine =)))

 
footer