vineri, februarie 27, 2009

Melodiile copilariei noastre

In mod sigur va amintiti de celebrele melodii ale celor de la Andre, Candy, 3SE, Valahia, Animal X, Bosquito si lista poate continua. Chiar daca acum am crescut, am invatat mai multe despre muzica [sau nu..?!] si avem alte preferinte, acestea raman melodiile cu care am copilarit. Am crescut fredonand "Lasa-ma papa la mare", "Am sa las grijile acasa", "Vara asta fac tot ce-mi trece prin cap"....

Dar oare mai asculta cineva melodiile astea sau ne este pur si simplu prea rusine sa recunoastem ca ne-au placut macar atunci cand erau "pe val"?

La o simpla cautare pe youtube, te cuprinde, fara sa vrei, o stare de melancolie. "Amintirile ma chinuiesc//Amintirile ma rascolesc" :)) Si parca ne intoarcem, fie si pentru cateva clipe, in timp. Parca suntem din nou in clasele primare si retraim sentimentul acela inexplicabil de fericire pe care il aveam atunci cand urmaream pe Atomic Tv clipurile trupelor preferate sau cand mergeam vara la mare si eram in stare sa le promitem orice parintilor, numai sa ne duca la concertele de pe plaja, sa ne putem vedea "idolii", sa le facem poze si sa aratam ca orele in care exersam miscarile lor in oglinda n-au fost in zadar.

Dar timpul a trecut, noi am crescut, trupele care ne placeau atat de mult s-au destramat si n-au mai ramas decat amintirile, posterele si CD-urile din acea perioada, pe care in mod sigur s-a pus praful.

Niciun comentariu:

 
footer