vineri, februarie 13, 2009

Valentine's Day in Mishu

Precizez de la bun inceput ca nu intentionez sa insir povestea Sfantului Valentin sau sa spun despre cum aceasta sarbatoare mai ca a ajuns sa inlocuiasta traditionalul Dragobete.
Ma rezum la a comenta prima mea zi a indragostitilor in Mishu. Ar fi inutil sa povestesc despre magicile cutii mov care pur si simplu au fost ticsite de biletele de dragoste, chiar daca unele (sau chiar majoritatea?) au fost scrise in gluma. Totusi, ideea celor de la 10E mi-a placut. Si, in mod sigur, nu numai mie. Biletelele acelea au fost, cu siguranta, principalul subiect de discutie intre elevi.
In concluzie, Happy Valentine's Day tuturor!

5 comentarii:

Anonim spunea...

ai uitat sa zici de "sobolanii" care scormoneau prin cutii;)
dar cred ca nu ai pomenit despre asta ca si tu te numeri printre ei.
si ce naiba mai scrii in blogul asta?tu nu vezi ca nu mai pasioneaza pe nimeni?

Cristiana spunea...

in primul rand multumim :)

ma bucur ca v-a placut ideea.si mie-mi pare rau ca au distrus cutiile dar asta e. se pare ca aveam o parere prea buna despre mishu :)

anyway, mai am de dat cateva bilete la a 12a pentru ca nu i-am gasit. sorry de intarziere :(

Deiu spunea...

suuuper.imi place mult atitudinea lui "Valentine's suck". in primul rand,te-ai exprimat gresit, cred ca doreai sa zici "Valentine's day sucks",dar ma rog.Si ce te deranjaza pe tine ca nu mai pasioneaza pe nimeni blogul?Cred ca sunt oameni care chiar sun interesanti si tocmai de aceea intra si lasa comentarii aici:)
[dar ma rog,cum toata lumea isi poate exprima opinia aici,mai ales daca nu are curajul sa se semneze cu adevaratul nume...nu am ce zice.]

Lav zuzu>:d<
si felicitari pentru post.>:d<

botzo spunea...

prietene...nici eu nu sarbatoresc VD. n-o consider sarbatoare, n-o consider o zi speciala and this kind of shit(a se vedea postarile din 2008 si 2007 de pe 14 februarie de pe blogul personal). dar lasa lumea sa viseze omule. cat despre blogul asta...ai intrat aici...ai dat comentariu...nu ma intereseaza daca e pozitiv sau negativ...dar inseamna ca te-a pasionat;).

zuzu spunea...

Ar trebui sa fiu bagata la inchisoare pentru ca am avut tupeul si nesimtirea de a arunca o privire in acele cutii. Si daca tot ma acuzi, macar semneaza-te cu numele tau adevarat.

Mersi, Deiu. :x

Mie chiar mi-a placut ideea si cred ca ar merita sa faceti si anul viitor.

 
footer