vineri, iunie 19, 2009

Sa traiti bine!

Asa cum probabil stiati deja, in urma cu aproape o luna, colega noastra, Dobre Alexandra Elena, a fost aleasa in functia de primar al elevilor din sectorul 2. Si cum suntem foarte curiosi, am incercat sa aflam cum a ajuns pana aici, ce a realizat si ce are de gand sa faca in urmatorii 2 ani . Enjoy!


LaMishu: Buna! Spune-ne, in primul rand, cum te simti in calitate de primarita a elevilor din sectorul 2 ?
Andra: In primul rand, inainte de toate, vreau sa le multumesc pe aceasta cale colegilor mei care m-au votat si au avut incredere in mine; datorita lor am ajuns in Parlament. In ceea ce priveste noua mea functie, evident ca este o satisfactie imensa. Si stii unde este satisfactia? Ei bine atunci cand ma gandesc ca sunt multi alti tineri de varsta mea care au cu totul si cu totul alte preocupari, care sunt departe de a le fi utile lor sau semenilor lor. De aceea imi permit sa-i sfatuiesc pe toti sa isi umple tipul liber cu lucruri utile.

LaMishu: Ce te-a determinat sa candidezi la alegerile pentru Parlamentul Elevilor?
Andra: Stiu de ce sunt in stare, imi cunosc limitele, dar si capacitatile si stiu ca pot face multe lucruri daca imi doresc asta cu adevarat. Am intrat in Parlament pentru ca “zace” in mine dorina de schimbare.

LaMishu: Te asteptai sa ajungi atat de departe?
Andra: Sincer, da. Pentru ca am stiut ce vreau.

LaMishu: Ce ai realizat in acest timp?
Andra: Pana acum am initiat un proiect care speram sa intre in vigoare din toamna in cele mai mari 7 licee din sector. Nu va pot spune mai multe, din pacate. Am fost impreuna cu Parlamentul Tinerilor sector 2 la doua centre de plasament din sector unde le-am infrumusetat ziua multor sufletele si am intreprins multe alte actiuni. Cei interesati ne pot urmari activitatea pe www.ps2.ro unde au aparut si actiunile de pana acum.

LaMishu: Ce planuri de viitor ai in ceea ce priveste sectorul 2 ?
Andra: Planuri?? Multe si variate as putea spune, pe care sper sa le pot realiza cu ajutorul celorlalti colegi ai mei si pe care le veti vedea cu totii incepand cu noul an scolar.

LaMishu: Care crezi ca sunt principalele probleme ale liceului nostru si cum s-ar putea rezolva ele?
Andra: Principalele probleme? Infatisarea si recuzita. Si se pot rezolva in timp, cu initiative, vointa si bani.

LaMishu: Cum te pot contacta cei care au de facut reclamatii sau sugestii?
Andra: Ma pot contacta telefonic, pe mail, id-ul de mess sau ma pot cauta oricand la clasa ..11J.

LaMishu: In final, un mesaj pentru elevii din CNMV.
Andra: Fiti in continuare la fel de open-minded ca si pana acum (aveti grija insa sa nu exagerati) si ganditi-va la viitorul vostru, stabiliti-va prioritatile!

LaMishu: Multumim pentru timpul acordat si multa bafta in continuare!
Andra: Iti multumesc si eu!

Un comentariu:

botzo spunea...

"Andra: Planuri?? Multe si variate as putea spune, pe care sper sa le pot realiza cu ajutorul celorlalti colegi ai mei si pe care le veti vedea cu totii incepand cu noul an scolar."

multumim pentru detalii.

"Andra: Ma pot contacta telefonic, pe mail, id-ul de mess sau ma pot cauta oricand la clasa ..11J."

si daca iti faceai o adresa de mail special pentru asta daca totusi nu vrei sa-ti faci id-ul public ce-avea?

 
footer