vineri, octombrie 24, 2008

Amintiri din copilarie

Ieri de dimineata,eram in autobuz in drum spre scoala.Toata lumea era morocanoasa,toti aveau niste fete plictisite,numai un copil era dornic de “povesti”.
Copilul(de vreo 3 ani): Mami,mami,hai sa povestim!
Mama: Pai...hai!
Copilul: Mami,imi place cu autobuzul!
Mama: Iti place?
Copilul: Da...Abia astept sa ajung la gradinita.Ieri am fost cuminte. Nu am dormit,dar am mancat tot ...desertul.
Mama: Tot desertul...Si mancarea?
Copilul: Mancarea nu imi placea...Dar am fost cuminte,nu te bucuri?
Mama: Ba da,ma bucur!(si il pupa pe frunte)
Copilul: Mami,mami...Hai sa povestim!
Mama: Iar vrei sa povestim?
Copilul: Daaa.Mami...
Mama: Spune...
Copilul: Abia astept sa vina Mosu’.
Mama: Pai mai e pana sa vina Mosu’...
Copilul: Mami...vreau sa clopotim din clopotele si sa impodobim cu beteala...
Mama: Nu se spune sa clopotim...
Copilul: Bine,mami. Mamiii....Stii ca vine Mosu’?
Mama: Dar tocmai ti-am spus ca mai e ceva timp pana sa vina Mosu’.
Copilul: Nu mai e chiar atat de muult...Mai e ziua de azi,cea de dupa azi,si cealalta de dupa azi...Si gata,a venit Mosu’.
Mama: Ce copil destept esti tu...(aranjandu-i dragastos bretonasul).
Copilul:Mamii,hai sa povestim. Mami...eu te iubesc!
Mama:Si eu,copile!
Sunt adorabili,nu?
Azi pe la 15,30 in alt autobuz,in drum spre casa.O doamna vorbind cu o alta,la telefon.
Doamna: -Da...As vrea sa treci pe la mine...M-am certat iar cu Cristina si am plecat de acasa.As vrea sa vorbesc cu tine...stam si noi la o cafea si iti povestesc tot.
-Da...Pai in primul rand,eu sunt mama si ea fiica.Cum sa ii permit eu sa imi spuna : “Du-te dracului!”? Iar copilul ala...la 3 ani jumate,da in mine si scuipa si injura...Acum la 3 ani jumate...La 7 ce o sa ma fac cu el?O sa ma omoare!
-Singura care ma mai intelege acum, e Diana.Oricum nu ii spun tot...Cred ca ar muri daca ar auzi cate imi face sora-sa...
La fel de adorabili?Nu cred...Copiii cresc,si se schimba...radical.

Niciun comentariu:

 
footer