vineri, octombrie 03, 2008

Centrul de Excelenta in Filosofie (CEXF)


Sambata, 4 octombrie, se va da un test (formal, din cate am inteles) pentru participarea la cursurile Centrului de excelenta in filosofie. Acestea sunt deschise, adica le puteti audia si doar in calitate de spectatori.
Pe langa faptul ca e interesant de participat la asa ceva, am inteles ca diploma care s-ar da la promovarea testului final e destul de ok de avut.
Mai multe detalii aici.

Update: Aici pdf cu rezultatele testului initial.

4 comentarii:

botzo spunea...

orice diploma care atesta ceva(in afara de atestarea prostiei) cred ca e destul de ok de avut

simi spunea...

intelegi ce am vrut sa spun (sper)

botzo spunea...

am inteles ce vroiai sa spui. era modul meu de a-ti cere detalii...

simi spunea...

pai nu cunosc, ca altfel le dadeam
am priceput doar vag din proteste la presupunerea mea ca diploma aia e un fel de apa de ploaie (a se citi labareala)

 
footer