luni, octombrie 20, 2008

Dumnezeu s-o ierte!

In cursul zilei de sambata(se pare, nu stiu foarte multe detalii), doamna profesoara Mioara Gheorghe a fost gasita moarta in apartamentul dansei. cauza mortii pare a fi un atac cerebral. o sa las la o parte scrisul asta de pe sabloane pentru ca mi-e si greu sa spun ceva. stiu doar ca un om apropiat noua a decedat si Mihai Viteazul a pierdut o profesoara buna(a se vedea diplomele din laboratorul 4 de informatica). probabil funeraliile vor avea loc maine. nu o cunosteam foarte bine pe doamna profesoara, neavand-o la clasa, asa ca as fi ipocrit daca as scrie un necrolog. pot doar sa sper ca Domnul s-o aiba in paza.




rog pe cei care au cunoscut-o si apreciat-o sa scrie un necrolog pe care il voi publica ulterior aici.
o sa revin cu alte detalii dupa ce le voi afla.

5 comentarii:

Deiu spunea...

Nu voi scrie un necrolog pentru ca nu pot...Nici nu am cunoscut-o personal pe doamna profesoara,doar am vazut-o pe hol..Si totusi sunt marcata.Observ ca elevii dansei...Clasa pe care o avea la dirigentie si anume 9 i-ul,sunt daramati...aproape toti sunt cu moralul la pamant si poarta doliu...
Imi pare foarte rau pentru ei si stiu ca doamna profesoara era o femeie extraordinara.Condoleante celor de la 9i si familiei doamnei profesoare si Dumnezeu sa o ierte!

botzo spunea...

intr-adevar sunt daramati. stiu un exemplu de elev de la 9I care e obligat de mama lui sa se duca pentru ca el nu vrea. si nu pentru ca ar avea un motiv serios. presupun totusi ca ceilalti au ceva mai mult creier si bun-simt.
deiu, nu la redactie apelam pentru necrolog ci mai ales la fostii elevi ai dansei.

Deiu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Deiu spunea...

Deci ca tot veni vorba de elevul obligat...
Stiu vreo 3-4 copii care au luat toata situatia in ras...Ma rog..erau baieti8-|
In schimb,unii chiar sufera...Imi pare foarte rau pentru ei:|

blueberry spunea...

Am fost eleva ei, dar...in momentul asta nu cred ca pot scrie ceva. Inca nu pot sa cred ca nu va mai veni la ore.
Intr-adevar o profesoara buna, exceptionala as spune eu, mereu cu zambetul pe buze.
Nu stiu ce as mai putea spune... o iubim si ne e dor de ea. Dumnezeu sa o odihneasca. :(

 
footer