marți, septembrie 15, 2009

Un an. Prietenie pe vecie

Se presupune ca la ora asta eu ar trebui sa am dispozitia necesara pentru a scrie un articol despre prieteniile din liceu. Dar cum ideile nu se ingramadesc, ma rezum la a scrie despre experienta mea la acest capitol, mai exact, despre cele mai importante persoane din acest liceu.

Numele lor conteaza mai putin, desi majoritatea stiti la cine ma refer.

Am facut cunostinta in urma cu fix un an, in incinta liceului in care aveam senzatia ca ma pierdusem fara scapare, si nu am incetat nici pana in ziua de azi sa descoperim lucruri noi una despre cealalta. Cum era de asteptat, nu toate momentele petrecute impreuna au fost roz. Pentru ca orice relatie are doua sensuri. Si am avut si noi momente proaste, in care am tipat, zile in care nu ne'am vorbit, dar am trecut peste ele. Caci peste toate se trece mai usor in...3! :)

Am trecut prin multe impreuna, si bune si rele. Si toate n-au facut decat sa ne apropie si mai mult. Fiecare piedica ne-a ajutat sa ne cunoastem si sa ne intelegem mai bine una pe cealalta. Am invatat ca baza unei prietenii adevarate e sinceritatea. Si chiar daca un adevar doare, spus de un prieten, devine mai putin dureros.


Am scris acest post cu ocazia implinirii unui an de bune si rele, de soare si ploi, toate alaturi de voi! Va iubesc din suflet si va multumesc pentru tot ce ati facut pentru mine!

P.S. Totodata, lansez o invitatie catre voi, muuultii nostri cititori. Voi ce experiente aveti legate de prieteniile din liceu? Asteptam parerile voastre prin comentarii si povestile prin articole, la id-ul de mess zuzulixu.

2 comentarii:

bamboo spunea...

si cum era de asteptat, jumatate din bobocei au remarcat pentru cine ai scris tu acest frumos post:)
k cine stie mai bine decat noi:)) cat de greu e sa reziste o prietenie formata din 3 fete ku personalitati diferite, dar slava domnului cu gusturi diferite;))
multumim zuzu!

The Real Alisu spunea...

Ma simt:>
Hai hai ca navem chiar gusturi diferite=)) ne mai potrivim asa din cand in cand :)))

>:D< Girlllsss

 
footer