sâmbătă, noiembrie 07, 2009

Dupa inca o Scoala pe dos

Dupa cateva zile bune de planificari, repetitii si afise la tot pasul, astazi, la ora 9.00 s-a dat startul la distractie. Da, ma refer la activitatea de Ziua liceului, cunoscuta sub numele de Scoala pe dos. Pentru mine a fost cea de-a 2-a Scoala pe dos, iar pentru Mishu, cea de-a 10-a.

Ce am facut? Am cantat, am dansat, am vazut piese de teatru, am baut ceaiuri si am participat la diverse concursuri. Totusi, comparand cu anul trecut, a fost cam slabut. Poate si din cauza temei, pe care mai multe clase au interpretat-o in acelasi mod. Sau poate mi-a placut mai mult anul trecut pentru ca era prima data si totul era nou.

Ce mi-a placut in mod deosebit? Nu stiu daca mai are rost sa spun, dar cei de la 11G mi s-a parut ca s-au implicat foarte mult si au impresionat pe toata lumea cu minunata lor piesa de teatru. Felicitari inca o data.

Voua, celorlalti, ce v-a atras atentia in mod placut sau neplacut?

La multi ani, Mishule, sa ne traiesti, iat voua distractie placuta la bal!

Niciun comentariu:

 
footer