miercuri, noiembrie 04, 2009

Mister 9B

Aloha! Ma cheama Andrei si sunt la 9B. Sa vorbesc despre mine? Hai sa incercam, sa vedem ce iese.

Sunt nascut pe 19 ianuarie, in zodia Capricorn. Sper sa fie un lucru bun pentru ca ea ma caracterizeaza in toate situatiile existente.

Fizic..hm..atletic, am 1.85 inaltime, ochii caprui, parul saten inchis. Sportiv de fel, practic tenisul la Club Herastrau si iarna sunt pe partie cu placa. Sunt o fire dezghetata si comunicativa. Ambitios, de cele mai multe ori obtin ceea ce imi doresc. Sunt deschis mereu noilor provocari. Se „zvoneste” ca am simtul umorului. Ceea ce ma pune in miscare in fiecare zi este spontaneitatea, nu suport banalitatea si monotonia. Imi place sa fiu sincer cu persoanele pe care le cunosc.
Inventivitatea si corectitudinea sunt atuurile care nu ma scot niciodata din joc.

Cred ca am spus prea multe..mai bine las faptele sa vorbeasca in locul meu.

Niciun comentariu:

 
footer