joi, noiembrie 05, 2009

Miss 9i

Nume: Denisa-Alina
Clasa: 9i
Data Nasterii: 16.01.1994
Zodie: Capricorn

Descriere: In general nu-mi prea place sa ma auto-descriu, dar voi face o exceptie… Sunt o satena cu ochi verzi, o persoana sincera, sociabila, incapatanata, dar mai mereu cu picioarele pe pamant. Sunt o fire visatoare, echilibrata (nici prea optimista, nici prea pesimista), mereu gata sa incerc lucruri noi. Dar mai multe nu va zic; va las sa aflati singuri :D

Pasiuni: Printre pasiunile mele cele mai dragi se numara echitatia. Practic acest sport de aproximativ doi ani si pot sa spun ca nu as renunta la el pentru nimic in lume. Ador plimbarile lungi prin oras, prin mall (eventual si “excursiile” ocazionale de shopping) sau in natura. Imi place sa-mi petrec timpul cu prietenii mei si iubesc apa si tot ce tine de ea (de la plajele insorite pana la oceane, de la inot pana la delfini). Dar cam atat o sa va povestesc despre mine, ca si asa v-am plictisit destul.

2 comentarii:

Eo spunea...

Doamneee...
Glumeşti, nu?
:))

Anonim spunea...

"dar mai mereu cu picioarele pe pamant. Sunt o fire visatoare, "
-- nu ti se pare ca te`ai contrazis ?

 
footer