sâmbătă, iulie 03, 2010

Prima întâlnire a juniorilor

Salutare dovlecarilor! O zi lungă şi memorabilă de 3 iulie se termină. De ce memorabilă? Pentru că a fost cea mai frumoasă zi a dovlecarilor juniori, cea în care am luat legătura face-to-face pentru prima dată. Nici nu am aflat bine că am intrat în Mishu şi deja am zis să ne întâlnim, aşa cum ne place nouă, în număr cât mai mare. Am fost 100 de oameni, 200 de ochi, număr record pentru o întâlnire a bobocilor din Mihai Viteazul.

Totul a început, evident, în fata dragului nostru liceu. Timizi, ne-am strâns în faţa intrării elevilor şi aşteptăm, aşteptăm şi aşteptăm parcă să ne cunoaştem. Cei mai îndrazneţi au intrat în vorbă cu noii colegi şi aşa s-au legat primele prietenii.

Odată ajunşi, cei de la clasele mai mari ne-au condus spre Cişmigiu, un drum superb pentru şoferii pe care i-am întalnit în cale, care se uitau la noi foarte ciudat. Au fost şi clipe amuzante, când jumătate treceau şi apoi semaforul se făcea roşu, dar tot ne-am adunat.

În Cişmigiu ne-am aşezat în cerc pe iarbă şi am vorbit cam doua ore, timp în care cei mai mari ne-au făcut cunoştinţă cu deosebitul "spirit Mishu".

Ajunşi acasă nu puteam decât să schimbăm impresii, iata câteva.

Voi începe cu o elevă deja cu "experienţă Mishu", la câteva zile
după expirarea mandatului de boboc, Corina de la 10A:
"După cum spuneam şi pe Forumul EDU lasaţi-vă de întâlniri, gândiţi-vă şi la bieţii şoferi. Întâlnirea s-a desfaşurat destul de ok după părerea mea, având în vedere ca am fost peste
100 şi că a trebuit să fluierăm doar pentru a vă spune că drumul spre Cişmigiu va fi bătut cu piciorul. Singura parte rea e că a fost cam dezorganizat, voi, bobocii, formând destul de multe bisericuţe, dar să sperăm că asta s-a întamplat doar din cauza emoţiilor. Oricum eu sunt sigura că vă veţi acomoda imediat cu atmosfera şi cu noii colegi. M-am gândit toată ziua cum să vă explic sentimentul pe care îl ai atunci când eşti cuprins de spiritul Mishu, însa nu am reuşit sa îl descriu în cuvinte. Aici chiar simţi că traieşti anii de liceu şi cu sig
uranţă vă veţi convinge singuri că nu sunt doar vorbe în vânt. Mult succes pentru anul care vine şi sper ca aceşti ani să vă marcheze în bine şi să vă îndepliniţi orice dorinţă pentru că aici, la Mishu , orice vis devine realitate!"

Urmeaza bobocii, care nu s-au lasat mai puţin impresionaţi de ziua de astăzi.

Cristina: 100 de oameni, 100 de fiinţe, 100 de suflete şi asta d
oar la prima întâlnire a bobocilor din CNMV. A fost destul de ciudat, mai ales la început când ne uitam unii la altii şi nu ştiam cum să reacţionăm. Oricum a fost foarte tare, lumea a fost de treaba, mai ales cei mari care au vorbit întruna, la sfarsit ramasesera fara voce. Atât ei cât si ceilalti erau deschişi şi dornici să cunoască alte persoane şi să comunice. Mi-a făcut plăcere să îmi cunosc viitorii colegi, să aflu anumite detalii despre liceu, profesorii şi atmosfera. Sper ca asta nu a fost prima şi ultima întâlnire.

Claudia: A fost suprinzator faptul că am fost ataţia. Toţi sunt super de treabă şi chiar m-am distrat, fara fiţe şi porcării din astea.

Linguriţă: A fost foarte ok. Am fost foarte muuuulţi. Nu m
ă aşteptam. Dovlecarii sunt dornici să cunoască oameni noi, păcat că n-am stat mai mult să socializam toţi.

Drixy: A fost foarte tare, adica cei din clasele mai mari au fost draguţi şi ne-au spus tot ce am vrut sa ştim.

Alexandra: Chiar mi s-au părut foarte deschişi toţi şi de treabă. Ma aşteptam la ceva mai rau, dar no way, a fost genial. Nu o să regret niciodată că am ales Mishu!

Danieluts: A fost super! 100 oameni şi cred că mai mulţi, nu am reuşit să numărăm pâna la capat. Am ramas impresionat de acest numar, fiind un record în istoria întâlnirilor bobocilor din Mishu. Mi-au placut în mod special cei mai mari, au avut rabdare şi mai ales chef de noi.

Diana: Tocmai am venit de la întalnire, a fost foarte draguţ, cei mai mari au fost de treaba şi ne-au povestit multe. Mi-am făcut prieteni noi, foarte de treaba, avem multe în comun, ce pot sa zic, abia aştept să înceapa şcoala, să văd daca ce ni s-a spus e "pe bune".

Toate fiind spuse, dragi dovlecari, va urez în continuare vacanţă placută! Sper să adăugăm şi câteva poze în curând.
PS : Ne vedem la urmatoarea întâlnire!
Articol scris de Danieluts, boboc la mate-info.



Niciun comentariu:

 
footer